کوچک کننده بینی آیدان (محصول اصلی)
 
 
 

کوچک کننده بینی آیدان (محصول اصلی)
ارسال شده در شنبه 22 مهر 1391برچسب:بینی,کوچک کننده,کوچک کننده ی بینی,آیدان,کوچک کننده ی آیدان,, - 19:46


کوچک کننده بینی آیدان (محصول اصلی)

قیمت: 218000 تومان

دستگاه کوچک کننده بینی آیدان (محصول اصلی) دستگاه کوچک کننده بینی آیدان دستگاهی است اختراعی با شماره ثبت اختراع 39376 که برای اولین بار در جهان توسط مخترعین ایرانی اختراع و توسط شرکت آیدان طراحی و به تولید انبوه رسیده است. - در ابتدا ممکن است قابل باور نباشد که بتوان بینی را بدون عمل جراحی کوچک ساخت اما باید گفت در طول تاریخ اختراعات ، همیشه هر اختراعی در ابتدا قابل باور نبوده است دستگاه کوچک کننده بینی نیز از این قاعده مستثنی نیست در سال اول تولید شاید هیچ کس نمی دانست که این دستگاه با چنین استقبالی از سوی مصرف کنندگان روبرو خواهد شد اما خوشبختانه با توجه به کارایی بالا در مدت زمان اندکی جایگاه خود را پیدا نمود و توانست بار دیگراستعداد و توانمندی ایرانیان را به جهانیان اثبات نماید.

1- این دستگاه فقط در بینی های گوشتی کاربرد دارد . 2- مدت استفاده 45 روز الی 2 ماه و هر روز بین نیم ساعت الی یک ساعت توصیه شده است . 3 - باتوجه به نمونه های تقلبی که در بازار رویت گردیده لذا به هموطنان توصیه می گردد اصل محصول را فقط با هولوگرام آیدان (idan) و گارانتی معتبر یک عدد صابون گیاهی رازک و ریموت کنترل LCD دار و بسته بندی جدیدتهیه فرمایند .
ارسال به تمام نقاط کشور با پست پیشتاز و سفارشی - جهت هر گونه سوال ابتدا فرم سفارش را پر کنید تا شماره تماس فروشنده نمایش داده شود و در صورت نیاز تماس حاصل فرمایید و یا منتظر بمانید تا با شما تماس گرفته شود.

برخی از ویژگیها
1) - شماره ثبت اختراع 39376  2) - مدت استفاده 45 روز الی 2 ماه  3) - کاربرد فقط در بینی های گوشتی  4) - دارای سی دی راهنمای استفاده  5) - فروش با گارانتی و هولوگرام آیدان


خرید کوچک کننده بینی آیدان (محصول اصلی)

 

نام و نام خانوادگی

 

در فیلد زیر، کد تلفن کشور خود را وارد کنید مثلا برای ایران 98 را وارد کنید.

کد کشور

 

شماره تلفن ثابت یا همراه

 

ایمیل

 

آدرس شما

 

چنانچه در مورد اين محصول سؤالي داريد در کادر زیر بنويسيد.(اختیاری)

سؤال شما

 

در فيلد زير تعيين كنيد كه قصد خريد چه تعداد از اين محصول را داريد.

تعداد مورد نياز 

 

tavakoli


 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده عسل